Logo-Portrait-Positive_2x_edited_edited_edited.png

Hoe gebruik ik het platform?

Veel gestelde vragen

1.     Mijn browser opent niet wanneer ik op de link naar het platform klik
 

Kijk of je de laatste browserversie hebt.

 

Windows/Android | Voor Google Chrome is dit alles vanaf versie 96.0. Voor Mozilla Firefox is dat versie 95.

Mac/iPhone/iPad | Voor Safari is dit alles vanaf versie 15.0.

 

  • Juiste versie maar nog steeds geen weergave? Kijk of je geen videogesprek in een andere toepassing open hebt staan (Teams, Zoom, Skype, …)

2. Ik ben in de consultatieruimte maar ik krijg geen beeld of klank

Werken je klank en beeld? Check dit eerst met de geluidsinstellingen van je toestel.

Nog steeds een probleem? Dat komt wellicht omdat je je browser niet toegestaan hebt om je webcam en je microfoon te gebruiken.

  • Open een nieuwe browsersessie. Je zult een venster zien dat je vraagt om de microfoon en video te gebruiken. Klik op Toestaan/Allow

  • Werkt dit niet? Ga naar de instellingen van je browser en kijk of je dit niet standaard hebt geblokkeerd.

  • Geen blokkade te zien? Vraag aan je systeembeheerder (je werkgever, gezinshoofd, …) of er een firewall van toepassing is op webapplicaties.

    • Vraag om deze op te heffen of gebruik een ander toestel

3. Ik heb een ander probleem/ik vind geen oplossing

Stuur onze helpdesk een bericht. 

pexels-anna-shvets-5325104.jpg